Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
- vertina, ar Komiteto administracijos padalinių rengiami ar kitų institucijų teisės aktuose nustatyta tvarka pateikti teisės aktų projektai atitinka juridinės technikos reikalavimus, Lietuvos Respublikos teisės aktus;
- konsultuoja Komiteto darbuotojus personalo administravimo, darbo ir civilinės saugos, teisės aktų rengimo, taikymo bei kitais teisės klausimais, jiems vykdant pareigybių aprašymuose nustatytas funkcijas.
- pagal skyriaus kompetenciją rengia ar dalyvauja rengiant teisės aktų projektus ir teikia pasiūlymus dėl atitinkamų teisės aktų tobulinimo;
- atsižvelgdamas į Komiteto veiklos tikslus ir uždavinius, pagal kompetenciją teikia Komiteto direktoriui ir skyriaus vedėjui siūlymus dėl žmogiškųjų išteklių poreikio ir efektyvaus panaudojimo, dėl tarnybos ar darbo organizavimo tobulinimo;
- pagal skyriaus kompetenciją kartu su kitais Komiteto administracijos padaliniais atlieka Komiteto administracijos padalinių funkcijų ir (ar) Komiteto pareigybių analizę;
- atlieka personalo sudėties analizę;
- padeda personalui įgyvendinti teisę į karjerą Komitete;
- padeda Komiteto direktoriui formuoti personalo sudėtį;
- padeda Komiteto administracijos padalinių vadovams vykdyti personalo adaptavimą ir integravimą Komitete;
- padeda Komiteto direktoriui formuoti Komiteto personalo mokymo prioritetus, sudaro Komiteto personalo metinius mokymo planus, organizuoja jų įgyvendinimą, atlieka kitas su žmogiškųjų išteklių plėtros organizavimu susijusias funkcijas;
- padeda Komiteto direktoriui kurti ir įgyvendinti personalo motyvacijos sistemą;
- rengia personalo pareigybių sąrašus, teikia Komiteto administracijos padalinių vadovams siūlymus dėl pareigybių aprašymų keitimo ir papildymo;
- organizuoja personalo priėmimą į pareigas ir atleidimą iš jų;
- padeda Komiteto direktoriaus sudaromų komisijų, susijusių su personalo valdymu, pirmininkams organizuoti šių komisijų darbą;
- dalyvauja Komiteto darbo grupių ir komisijų veikloje, pasitarimuose personalo klausimais;
- atlieka asmens, atsakingo už valstybės tarnautojų registro duomenų tvarkymą, funkcijas;
- organizuoja Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo nuostatų, susijusių su leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija ir asmens patikimumo pažymėjimų išdavimu personalui, įgyvendinimą;
- organizuoja Komiteto valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimą;
- organizuoja atostogų suteikimą personalui;
- išduoda Komiteto darbuotojų tarnybinius pažymėjimus, organizuoja negaliojančių pažymėjimų sunaikinimą;
- padeda įgyvendinti personalo socialines ir kitas garantijas;
- padeda Komiteto direktoriui kontroliuoti, kaip asmenys, dirbantys valstybės tarnyboje, vykdo Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatas;
- pagal skyriaus kompetenciją kartu su kitais Komiteto administracijos padaliniais kontroliuoja vidaus tvarkos taisyklių laikymąsi, teikia Komiteto direktoriui siūlymus dėl darbo drausmės, darbo ir tarnybos sąlygų Komitete gerinimo;
- pagal skyriaus kompetenciją padeda Komiteto direktoriui užtikrinti personalo elgesio ir profesinės etikos normų laikymąsi;
- Komiteto direktoriui ar skyriaus vedėjui pavedus, atstovauja Komitetą skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
- koordinuoja Komiteto darbuotojų dalyvavimą teikiant pasiūlymus dėl Lietuvos Respublikos pozicijų Europos Sąjungos institucijose ir jų darbo organuose nagrinėjamais klausimais, atlieka Lietuvos narystės Europos Sąjungoje informacinės sistemos (LINESIS) administratoriaus Komitete funkciją;
- pagal skyriaus kompetenciją teisės aktų nustatyta tvarka rengia ir skleidžia informaciją apie Komiteto veiklą;
- rengia ir dalyvauja rengiant skyriaus veiklos planus, ataskaitas;
- pildo Komiteto darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
- pagal kompetenciją dalyvauja organizuojant Komiteto darbuotojų tarnybines komandiruotes – derina darbuotojų prašymus, rengia Komiteto direktoriaus įsakymų projektus;
- atlieka teisės aktų projektų ir teisės aktų antikorupcinį vertinimą;
- įgyvendina civilinės ir darbo saugos reikalavimus bei užtikrina Komiteto darbuotojų saugą ir sveikatą darbe, rengia ir tvarko su šia veikla susijusius dokumentus, veda instruktažus, įgyvendina prevencijos priemones;
- teisės aktų nustatyta tvarka vykdo Komiteto direktoriaus įgalioto asmens darbuotojų saugai ir sveikatai funkcijas;
- tvarko skyriui pagal dokumentacijos planą priskirtas bylas;
- saugo skyriaus gaunamus ir rengiamus dokumentus;
- pagal skyriaus kompetenciją vykdo kitus Komiteto direktoriaus bei skyriaus vedėjo pavedimus.
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities teisės krypties išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų teisinio darbo patirtį;
- išmanyti pagrindinius Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos (toliau – ES) teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykius, personalo tvarkymą;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, ES teisės aktais bei kitais teisės aktais informacinės visuomenės plėtros srityje;
- išmanyti teisės aktų rengimo reikalavimus bei mokėti rengti teisės aktų projektus, gebėti atlikti teisės aktų projektų teisinę ekspertizę;
- išmanyti personalo administravimą, apskaitą ir analizę;
- išmanyti dokumentų valdymo reikalavimus;
- mokėti anglų, prancūzų arba vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.