BDAR
gdpr

JŪSŲ ASMENS DUOMENŲ VALDYMAS

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Parengtos Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinės rekomendacijos

Data

2014 05 28

Įvertinimas
0

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) administruojamos Europos Sąjungos (ES) struktūrinės paramos, skirtos 2004-2006 metų ir 2007-2013 metų laikotarpiams, lėšomis buvo finansuota ir šiuo metu finansuojami įvairūs administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų ir elektroninės infrastruktūros kūrimo projektai.

Perkeliant tradicines paslaugas į elektroninę erdvę svarbu, kad jos būtų nesudėtingos ir patogios naudotojui. IVPK parengė ir IVPK direktoriaus 2014 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. T-65 patvirtino Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodines rekomendacijas (Rekomendacijos), kurios nustato pagrindinius kuriamos viešosios ar administracinės elektroninės paslaugos tinkamumo principus, priemones, skirtas jos tinkamumui užtikrinti, bei jų tinkamumo vertinimą.

Taip pat, IVPK kartu su UAB „Idea Code“, parengė kuriamų e. paslaugų tinkamumo naudotojui užtikrinimo metodinius dokumentus, kuriuos galima rasti IVPK interneto svetainėje. Šie dokumentai papildo Rekomendacijas e. paslaugų tinkamumo užtikrinimo priemonių pavyzdžiais, viešųjų pirkimų rekomendacijomis, kuriose aprašyta, kaip nustatyti perkamų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių įgyvendinimo paslaugų apimtis, biudžetą, technines charakteristikas, bei pagrindinių e. paslaugų tinkamumo problemų sprendimo gairėmis su gerosios praktikos pavyzdžiais.

 

Duomenų šaltinis: IVPK