Lietuvoje - daugiau nei pusė milijono el. bankininkystės klientų

Data

2003 10 08

Įvertinimas
0
Dešimt Lietuvos komercinių bankų rugsėjo pabaigoje turėjo 567 tūkst. internetinės bankininkystės paslaugų vartotojų. Lyginant su 2002-ųjų rugsėjo pabaigoje buvusiu skaičiumi - 229 tūkst. - el. bankininkystės apimtys išaugo 2,5.

Nuo 2003 metų pradžios, kai bankai turėjo apie 305 tūkst. internetinės bankininkystės klientų, jų skaičius išaugo maždaug 86 proc. ir viršijo metų pradžioje prognozuotą augimą.

Anksčiau bankai tikėjosi šių metų pabaigoje turėti 550 tūkst. internetinės bankininkystės paslaugų vartotojų, tačiau šiemet jų gali būti ir 650 tūkstančių.

Internetinės bankininkystės lyderis ir toliau išlieka "Hansabankas", devynių mėnesių pabaigoje turėjęs 316 tūkst. paslaugos "hanza.net" vartotojų - 2,7 karto daugiau nei 2002-ųjų pabaigoje (119 tūkst.). Nuo metų pradžios, kai "Hansabankas" turėjo 173,5 tūkst. internetinės bankininkystės klientų, jų padaugėjo 82 procentais.

Vilniaus bankas rugsėjo pabaigoje turėjo 213 tūkst. paslaugos "VB Internetas" vartotojų - 2,1 karto daugiau nei prieš metus (100,5 tūkst.) bei 82 proc. daugiau nei 2003 metų pradžioje (117 tūkst.).

Bankas "Nord/LB Lietuva" 2003-ųjų rugsėjo pabaigoje turėjo 17,6 tūkst. paslaugos "Interneto linija" vartotojų. 2002 metų birželį internetinės bankininkystės paslaugas pradėjęs siūlyti bankas 2002-ųjų rugsėjį turėjo 1,6 tūkst. vartotojų.

Ûkio bankas šių metų rugsėjo pabaigoje turėjo apie 5,8 tūkst. internetinės bankininkystės paslaugų vartotojų - 2,1 karto daugiau nei 2002 metų rugsėjo pabaigoje (2,8 tūkst.) bei 66 proc. daugiau nei šių metų pradžioje (3,5 tūkst.).

Bankas "Snoras" spalio pradžioje turėjo daugiau kaip 5 tūkst., "Sampo" bankas - 3,6 tūkst., Šiaulių bankas - 2,2 tūkst., "Nordea" - 2,1 tūkst., o "Parex" - 1,4 tūkst. darbuotojų.

Šaltinis: BNS, IVPK