JK Vyriausybė bandys įtikinti vartotojus pirkimų internete saugumu

Data

2002 11 28

Įvertinimas
0

Britams besirengiant kasmetiniam Kalėdų pirkimų sezonui, Vyriausybė pradėjo kampaniją, kurios tikslas – įtikinti pirkėjus, kad pirkti dovanas internete yra taip pat saugu, kaip ir Londono centre.

Ši kampanija – atsakas į MORI atliktą vartotojų požiūrio į el. komerciją tyrimą. Jo metu nustatyta, kad nors 26 % Jungtinės Karalystės gyventojų (t.y. 12 mln. žmonių) per pastaruosius 12 mėn. pirko internete, daugelis žmonių vis dar nepasitiki internetu.

47 % teigia nerimaujantys dėl sukčiavimo pasinaudojant kredito kortelių informacija, 32 % baiminasi pateikti savo asmeninę informaciją.

Atsakydama į šiuos nuogąstavimus, Jungtinės Karalystės Vartotojų reikalų ministrė Melanine Johnson pataria vartotojams naudotis tik rekomenduotų arba žinomų interneto svetainių paslaugomis. Jos teigimu, vartotojai būtinai turėtų patikrinti, ar interneto svetainėje nurodyti bendrovės kontaktiniai duomenys, kadangi rimtos bendrovės savo tinklapyje nurodys savo telefono numerį ir adresą. Ministrė taip pat pataria interneto pirkėjams išsaugoti atspausdintas el. laiškų ir užsakymo patvirtinimo kopijas.

Apklausa parodė, kad vartotojai saugumo internete problemą laiko gerokai didesne, nei ji yra iš tikrųjų. 44 % interneto vartotojų teigia girdėję gandus ar žiniasklaidos pranešimus apie sukčiavimo su kredito kortelėmis internete atvejus, tačiau tik 3 % interneto vartotojų sakosi su tuo susidūrę internete asmeniškai (tuo tarpu didesnis procentas - 5 % - teigia nuo to nukentėję pirkdami ne internete).

Šaltinis: eurpemedia.net, IVPK