BDAR
Close

JŪSŲ ASMENS DUOMENŲ VALDYMAS

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Įtvirtinamas „vieno langelio“ principo taikymas aptarnaujant asmenis ir nagrinëjant jų prašymus

Data

2007 08 22

Įvertinimas
0

Vyriausybë patvirtino Asmenų prašymų nagrinëjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisykles, reglamentuojančias valstybinių institucijų ir įstaigų veiksmus priimant ir nagrinëjant asmenų prašymus. Patvirtinus taisykles, atskirtas asmenų prašymų ir skundų nagrinëjimo reglamentavimas. Tai leis greičiau ir geriau išnagrinëti asmenų prašymus, pagerins asmenų aptarnavimo kokybę.
Taisyklëse nustatyta asmenų prašymų pateikimo, šių prašymų priëmimo, registravimo, nagrinëjimo, atsakymų į prašymus rengimo ir jų išsiuntimo asmenims, taip pat atsakymų apskundimo tvarka, reglamentuotas asmenų aptarnavimas telefonu, įtvirtintas „vieno langelio“ principo taikymas aptarnaujant asmenis bei nagrinëjant jų prašymus. Įdiegus „vieno langelio“ principą, bus sparčiau priimami sprendimai, jie bus nešališki ir mažinantys galimybes pasireikšti korupcijai.
Taisyklëse numatyta, kad asmenų prašymai gali bûti pateikiami žodžiu (telefonu ar tiesiogiai asmeniui atvykus į instituciją), raštu ir elektroniniu bûdu. Į prašymą atsakoma tokiu bûdu, kokiu buvo pateiktas prašymas, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymą kitu bûdu. Asmenų prašymai turi bûti išnagrinëti per 20 darbo dienų nuo jų gavimo institucijoje dienos. Jei per šį laikotarpį institucija negali pateikti atsakymo, jos vadovas terminą gali pratęsti dar iki 10 dienų, apie tai informuodamas prašymą pateikusį asmenį.
Dël valstybës tarnautojų piktnaudžiavimo, biurokratizmo ar kitaip pažeidžiamų žmogaus teisių ir laisvių viešojo administravimo srityje asmuo turi teisę pateikti skundą Seimo kontrolieriui.

Šaltinis: LRVK, IVPK