Internetinės bankininkystės vartotojų skaičiaus Lietuvoje augimas nemažėja
Data
2005 07 15
Įvertinimas
Lyderiais išliko du didžiausi šalies bankai - SEB Vilniaus bankas ir "Hansabankas", nors bendra jų elektroninės bankininkystės vartotojų dalis per metus truputį sumažėjo. Pirmojo pusmečio pabaigoje dviem bankams priklausė 83,4 proc. rinkos, metų pradžioje jie dalinosi 86,2 proc. rinkos, rodo bankų Eltai pateikti duomenys.
"Džiugu, kad sparčiai auga ne tik internetinės bankininkystės vartotojų skaičius, bet ir jų aktyvumas - vis daugiau gyventojų visus mokesčius ir kitas operacijas atlieka internete", - Eltai sakė "Hansabanko" Produktų ir elektroninių kanalų departamento direktorius Ramūnas Strauka.
Jo teigimu, iš visų atliekamų operacijų su sąskaitomis 79 proc. atliekama per "hanza.net". Bendras "Hansabanko" elektroninės bankininkystės portalo "hanza.net" vartotojų skaičius augo 22,5 proc.iki 469 tūkstančių.
SEB Vilniaus banko Internetinės bankininkystės skyriaus viršininkas Vytautas Žiemys sakė, kad banko klientai vis dažniau internetu moka už komunalines paslaugas.
Vilniaus banko internetinės bankininkystės vartotojų skaičius per metus išaugo 42,1 proc. - nuo 316 tūkst. iki 449 tūkstančių. Gegužės mėnesį šis bankas pristatė naują elektroninės bankininkystės sistemą.
Banko "Nord/LB Lietuva" interneto vartotojų skaičius išaugo dvigubai - nuo 45 tūkst. iki 95 tūkstančių. Sparčiausiai - beveik 2,5 karto - augo "Snoras", jo interneto bankininkystės vartotojų skaičius ūgtelėjo nuo 15 tūkst. iki 37 tūkstančių. Nedaug atsiliko "Sampo", augęs nuo 7,3 tūkst. iki 16,68 tūkstančio.
Likę bankai - Ūkio bankas, "Nordea", "Parex", Šiaulių bankas, Medicinos bankas - savo internetinės bankininkystės vartotojų sulaukė 1,5-2 kartus daugiau nei pirmąjį 2004-ųjų pusmetį.
Išliko tendencija, kad dviejų didžiausių bankų užimama rinkos dalis mažėja smulkesnių, sparčiai augančių bankų sąskaita.
Šaltinis: ELTA