BDAR
gdpr

JŪSŲ ASMENS DUOMENŲ VALDYMAS

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


“E-voliucija” pristato e-verslo praktinę naudą.

Data

2001 11 22

Įvertinimas
0
Šiandien viešbutyje “La Meridien Villon” vykstančios tarptautinės konferencijos “E-voliucija”: praktiniai el.sprendimai Jūsų verslui” metu pažangiausių Lietuvos įmonių vadovams pristatomos praktinės el.verslo galimybės.

Antrąkart rengiamoje konferencijoje dalyvauja 11 pasaulinio lygio ir Lietuvos kompanijų. Šiųmetinės konferencijos tikslas – skatinti el.verslą Lietuvoje, konkrečių praktinių sprendimų pagalba atskleisti el.verslo galimybes teikiant naujas paslaugas bei kuriant naujus verslo modelius.

Tarptautinėje konferencijoje “E-voliucija” pranešimus skaito vienos didžiausių pasaulyje rinkos tyrimų bendrovės “Gartner”, konsultacinės įmonės “PwC Consulting” atstovai, lektoriai iš elektroninės komercijos srityse pirmaujančių pasaulinių kompanijų atstovai. Pranešimų temos – naujos telekomunikacijų technologijos, internetinė bankininkystė, ryšių su klientais valdymo sistemų ir rinkodaros veiksmų internete efektyvumas, interneto operacinė aplinka ir kt. Konferencijos pranešėjai, ypatingą dėmesį skyrė naujiems mobiliojo elektroninio verslo sprendimams.

Spartėjant pasaulinio verslo globalizacijos procesams, didėjant konkurencijai interentas tampa vienu svarbiausiu verslo įrankiu. Kita vertus, vienos stambiausių rinkos tyrimų bendrovės “Gartner G2” viceprezidento ir vyriausiojo analitiko Adam Daum teigimu, 2006-2008 metai bus dabartinės el.komercijos eros pabaiga, kadangi internetu pagrįstas elektroninis verslas jau neatneša tiek pelno, kiek tikėtasi, ir nepatenkina vis labiau augančių vartotojų poreikių. Anot jo, ateitis priklauso tik hibridinėms paslaugoms, leidžiančioms sujungti skirtingų kanalų platformas, skirtingas verslo sritis ir vartotojus į vieną visumą.

Hibridizacijos procese ypač svarbus vaidmuo turėtų tekti mobiliųjų telefonų operatoriams, kurie pradėję paprasčiausių papildomų paslaugų teikimo – balso pašto, EMS, SMS ar žaidimų per dešimt metų turėtų apimti praktiškai visų verslo šakų – informacijos tarnybų, reklamos agentūrų, prekybos įmonių ar net bankininkystės operacijas. Atsižvelgiant į sparčią mobiliojo ryšio plėtrą, šiame procese mobilusis telefonas taps ypač svarbiu įrankiu. Mobiliojo telefono savininką identifikuojančių technologijų pagalba bus galima užsisakyti ne tik kelionę, viešbutį ar maitinimo įstaigas kurioje nors užsienio šalyje, bet ir tiesiogiai atsiskaityti už paslaugas ar vykdyti stambias finansines operacijas.

Specialistai mano, kad h-komercijos vystymosi efektyvumą turėtų užtikrinti elektroninio instrumeto “hand-off” įdiegimas ir plėtra. Jo dėka reikalinga konfidenciali informacija per kelias sekundes gali būti perduodama į bet kurią pasaulio vietą, nesibaiminant dėl duomenų saugumo.