BDAR
gdpr

JŪSŲ ASMENS DUOMENŲ VALDYMAS

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Diegiant naujas technologijas keičiasi reikalavimai mokytojo profesinei kompetencijai

Data

2001 11 14

Įvertinimas
0
Šiandien Vilniaus pedagoginiame universitete prasidėjo tarptautinė konferencija “Ugdymas ir informacinės visuomenės kūrimas”, kurioje dalyvauja šalies aukštųjų mokyklų dėstytojai, mokslininkai, mokytojai, svečiai iš Latvijos, Estijos, Lenkijos.

Konferencijoje ketinama aptarti moksleivių informacijos vartojimo kultūros ugdymo bei gebėjimo ją vertinti ir atsirinkti problemas.

“Diegiant naujas technologijas keičiasi reikalavimai mokytojo profesinei kompetencijai. Visuomenėje ir mokykloje kasdien didėja naujų informacinių technologijų įtaka. “Kompiuteriai padeda sukurti naują, informacijos šaltinių ir bendravimo priemonių įvairovės praturtintą mokymosi aplinką, kurioje lengviau ugdyti kritinio mąstymo įgūdžius, integruoti įvairių sričių temas, taikyti aktyvius mokymo metodus”, - sakė švietimo ir mokslo ministras Algirdas Monkevičius.

Pasak ministro, būtina sąlyga informacijos ir komunikacijos technologijoms integruotis į ugdymą – pakankamas kompiuterių technikos ir programinės įrangos kiekis, jų tinkamumas moksleivių poreikiams tenkinti, galimybės naudotis kokybiškais informacijos šaltiniais.

Dabar kompiuterine technika naudojasi apie 90 proc. šalies vidurinių mokyklų. 15 proc. pagrindinių mokyklų turi bent vieną ugdymui skirtą kompiuterį. Pradinėse mokyklose mokymui naudojamos kompiuterių įrangos beveik nėra. Planuojama, kad iki šių metų pabaigos keturiasdešimčiai vidurinės mokyklos moksleivių teks vienas kompiuteris.