Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Atvirų duomenų hakatone - net 7 inovatyvūs produktai

Data

2020 01 27

Įvertinimas
0
HackerGames5.jpg

Savaitgalį Vilniuje vykusiose kūrybinėse dirbtuvėse (angl. hackathon) „Hacker Games. Open Data” 50 technologijų entuziastų susibūrė į komandas ir naudodamiesi viešojo sektoriaus institucijų atvertais duomenimis sukūrė 7 inovatyvius produktus. Daugiausia potencialo turinčiais sprendimais pripažinti turizmo skatinimo, moksleivių įtraukimo į savanorystę ir universitetų paieškos produktai.

48 valandas trukusiame hakatone dalyviai turėjo sukurti inovatyvius produktus ar paslaugas, kurios išspręstų Vilniaus miesto problemas. Daugiausiai hakatono vertinimo komisijos dėmesio susilaukė trys komandos: „e-savanorystė“, „Toorist“ ir „Socian“.

Alytiškių komanda „e-savanorystė“ sukūrė internetinę platformą, kuri skatina moksleivių įsitraukimą į aktyvią savanoriavimo veiklą. Ši 16-kos ir 18-kos metų moksleivių komanda laimėjo „Change Makers‘On“ įsteigtą prizą – galimybę sudalyvauti vasarą vyksiančioje verslumo skatinimo stovykloje. Kaip teigia patys sprendimo kūrėjai, šis prizas yra puiki galimybė pratęsti sėkmingai pradėtą darbą ir toliau vystyti per savaitgalį gimusį produktą.

„Jau atvykdami žinojome, kad spręsime šią problemą, nes patys esame jaunuoliai ir pastebime kaip mūsų bendraamžiai nenoriai įsitraukia į įvairias savanoriavimo ar kitas aktyvias veiklas, nesiima ieškoti savęs. Todėl per šį savaitgalį, pasinaudodami atvirais Vilniaus miesto savivaldybės duomenimis, sukūrėme platformą, kurioje renginių organizatoriai gali paskelbti apie planuojamą renginį, kuriam ieško savanorių. Nors projektas dar pradinėje stadijoje, jau dabar planuojame ieškoti bendradarbiavimo galimybių su Vilniaus miesto savivaldybe, daugiau padirbėti su mokymo įstaigų pritraukimu, o prasitestavę Lietuvoje, ieškosime ir tarptautinių galimybių,” – teigia komandos „e-savanoriavimas” atstovai.  

Atvirų duomenų hakatone komanda „Toorist“, sukūrusi individualizuotų turistinių maršrutų platformą, laimėjo du prizus: galimybę išvykti į „Erasmus for Young Entrepreneurs“ programą ir kvietimą prisistatyti Lietuvos verslo angelams. Universitetų paieškos ir palyginimo platformą sukūrusi komanda „Socian“ laimėjo narystę Vilnius Coding School bendradarbystės erdvėje ir mentorių konsultacijas.

Kūrybines verslo dirbtuves organizavo Startup Lithuania ir Informacinės visuomenės plėtros komitetas, įgyvendindamas Europos Sąjungos Struktūrinių fondų lėšomis finansuojamą projektą „Atvirų duomenų formavimo metodologinių ir teisinių priemonių įgyvendinimas bei tam reikalingų valstybės institucijų darbuotojų kompetencijų ugdymas“.

Daugiau informacijos galite rasti „Hacker Games. Open Data“ http://hackergames.lt/ internetiniame puslapyje.

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.