Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Pagrindinių elektroninių viešųjų ir administracinių paslaugų vertinimas: 2011 m. tyrimo ataskaita

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu, UAB „Socialinės informacijos centras“ atliko tyrimą, kurio tikslas – įvertinti pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimo į internetą lygį.

Tyrimo ataskaitoje pateikiami šiuo metu Lietuvoje teikiamų pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų, kurios pasiekiamos internetu, analizės rezultatai. Atliekant tyrimą, buvo įvertintas pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų  perkėlimo į elektroninę erdvę lygis ir apskaičiuotas bendras internetu pasiekiamų pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų rodiklis Lietuvoje.

Tyrimo metu įvertinti šie viešųjų ir administracinių paslaugų, teikiamų internetu, rodikliai:

  • Pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimo į internetą brandos procentas (pagal pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimo į internetą brandos lygius nustatomas šių paslaugų perkėlimo į internetą procentinis vidurkis);
  • Gyventojams skirtų pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimo į internetą brandos procentas (pagal gyventojams skirtų pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimo į internetą brandos lygius nustatomas šių paslaugų perkėlimo į internetą procentinis vidurkis);
  • Verslo subjektams skirtų pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimo į internetą brandos procentas (pagal verslo subjektams skirtų pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimo į internetą brandos lygius nustatomas šių paslaugų perkėlimo į internetą procentinis vidurkis);
  • Visiškai interaktyvių pagrindinių elektroninių paslaugų procentas;
  • Pagrindinių elektroninių paslaugų, pritaikytų pagal elektroninių paslaugų naudotojų poreikius, procentas;
  • Interneto portalų, centralizuotai teikiančių elektronines paslaugas, orientacija į vartotoją;

Gyvenimo įvykiams (įmonių gyvenimo įvykis - naujos įmonės steigimas; gyventojų gyvenimo įvykis - darbo netekimas/paieška) skirtų paslaugų perkėlimas į internetą.

Leidinys finansuotas Sanglaudos fondo lėšomis įgyvendinant Ekonomikos augimo veiksmų programą.

Paskutinė atnaujinimo data: 2015-12-10