Kuriamų elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinės rekomendacijos
Kuriamų elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinės rekomendacijos, parengtos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2014 metais.
Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinės rekomendacijos, skirtos nustatyti pagrindinius kuriamos viešosios ar administracinės paslaugos, teikiamos nuotoliniu būdu, naudojantis įvairiomis elektroninių ryšių ir technologijų priemonėmis tinkamumo principus, priemones, skirtas jos tinkamumui užtikrinti, bei jų tinkamumo vertinimą. Metodinėse rekomendacijose aprašomų priemonių pavyzdžiai: (Suinteresuotų šalių sąrašas, Tikslinės naudotojų grupės aprašas, Naudotojo portretas, Apklausa, Naudotojų stebėjimas, Interviu su naudotojais, Dienoraščio tyrimas, Fokus grupė, Tinkamumo vertinimas, Tinkamumo testavimas, Naudotojo kelionės schema, Paslaugos schema, Veiklos procesų schemos, Naudotojo sąsajos schemos, Svetainės medis, Interaktyvus naudotojo sąsajos prototipas, Kortelių rūšiavimas, Alternatyvių versijų testavimas, Naudotojo sąsajos gairės).
Elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams vertinimo gairės, skirtos naudoti kartu su Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinėmis rekomendacijomis (Patikros lapas).
Rekomendacijos projektų vykdytojams, vykdantiems elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo viešuosius pirkimus, skirtos valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms, valstybės ir savivaldybių įmonėms ir viešosioms įstaigoms, kuriančioms ir (arba) tobulinančioms sukurtas elektronines paslaugas, kurios turi atitikti Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodines rekomendacijas.
Mokymų medžiaga (Mokymų įvadas, E. paslaugų tinkamumo naudotojams metodika, Rekomendacijos, vykdant e. paslaugų užtikrinimo pirkimus, Problemų sprendimo gairės).
Duomenų šaltinis: IVPK